Let MH17 nad Ukrajinou: Impulz ke sjednocení Evropy a Západu pod NATO a USA k další přímé intervenci na Ukrajině

19. července 2014 v 19:59 | Warfare |  Vojny
V žádném okamžiku ukrajinské krize nemohlo být ukončení letu MH17 malajského
Boeingu 777 pro NATO a jeho figurkový režim v Kyjevě příhodnější. Síly Kyjeva byly
na východě Ukrajiny rozmetány, kdy několik jednotek bylo obklíčeno a zničeno.
Na západě země narůstal disent, kdy Ukrajinci nejsou ochotni vyrukovat do boje
na východě. Pokusy NATO navnadit Rusko ke vstupu na území Ukrajiny a posunout
globální mínění proti Moskvě opakovaně selhaly.



Poslední kartou, se kterou USA zahrály, byly další sankce, které téměř
okamžitě byly zesměšněny jako neúčinné a sterilní. Dokonce i americké
korporátní/finanční zájmy poslední kolo sankcí odsoudily, tvrdily, že jsou
svoji povahou "jednostranné" a tudíž brání americkým podnikům v interakci
s Ruskem, zatímco evropští konkurenti mohou volně volné místo zaplnit.
Účinná americká politika konfrontace, zadržování a podkopávání Ruska by
si vyžadovala multilaterální sankce, s téměř univerzální podporou - ale
impuls pro takové rozsáhlé sankce neexistoval - až doteď.

Americká FAA prohlásila ukrajinský vzdušný prostor za zakázanou zónu
před 3 měsíci. Vskutku, hvězdná konstelace pro NATO. Zatímco americká
Federální správa letového provozu (FAA) prohlásila ukrajinský vzdušný prostor
za zakázanou zónu pro všechna letadla pod svojí jurisdikcí, zdá se, že ostatní
aerolinky nadále létaly nad tím, co bylo již několik měsíců válečnou zónou.
Atlantic ve zprávě s názvem "FAA oznamuje, že zakazuje civilní lety nad
Ukrajinou" jasně uvádí:

Věděly letecké úřady, že jde o nebezpečnou oblast? Ano, zcela jistě. Téměř
před třemi měsíci v sekci "zvláštní pravidla" na své stránce umístila americká
Federální správa letového provozu příkaz zakazující americkým pilotům, aerolinkám,
charterovým přepravcům a všem ostatním, spadajícím pod jurisdikci FAA, přelety
nad částmi Ukrajiny.

Bojovníci používají přenosné protiletadlové systémy, které nemohou dosáhnout
33,000 stop. Již měsíce sestřelovali bojovníci na východní Ukrajině ukrajinské
vojenské vrtulníky, válečná letadla a dokonce i vojenské dopravní letadlo -
kdy používají různé formy přenosných ručních protivzdušných raket - které
všechny jsou nezpůsobilé sestřelit malajský 777, který letěl přibližně ve výšce
33,000 stop - značně nad účinným dostřelem přenosných protivzdušných
systémů.

Systém uváděný jako zodpovědný za sestřelení letu MH17 byl vyspělý radarem
řízený protiletadlový systém Buk, na nákladním podvozku. New York Daily News
v článku s názvem "Letadlo malajských aerolinií zřejmě sestřeleno na Ukrajině,
poblíž ruské hranice" uvedly:

Anton Gerašenko, poradce ukrajinského ministra vnitra, na Facebooku uvedl,
že letadlo letělo ve výšce 33,000 stop, když bylo zasaženo raketou odpálenou
ze systému Buk, jak uvedl Interfax, ukrajinská zpravodajská agentura.

Není jasné, jestli bojovníci na východě Ukrajiny obdrželi systémy Buk - a
pokud ano, je nejasné, jestli jsou schopni je udržovat a provozovat. Pokud by
nějaké systémy Buk měli, bylo by jich pár. Kyjev tvrdí, že tyto systémy byly
dodány Ruskem - kdy evidentně popírá, že by jeho vlastní systémy byly postrá-
dány. Bohužel, dokonce i kdyby Rusko bojovníky na východní Ukrajině vyzbro-
jovalo, nebylo by to systémy Buk, které by byly vysledovatelné přímo k Moskvě
hned po prvním použití, bez ohledu na to, na co by vystřelily.

Cui Bono?
Nejsilnější kartou Ruska byla doposud jeho zdrženlivost a neschopnost NATO
zavléct ho do chaosu, který začalo samo NATO tím, že podporovalo ozbrojené
neonacisty během "euromajdanu" na přelomu roku 2013-2014. Rusko by zcela
jistě tuto kartu nezahodilo tím, že by předalo zbraňové systémy bojovníkům,
kteří již úspěšně sestřelili ukrajinský vojenský letoun přenosnými raketami.

Rusko a bojovníci operující na východní Ukrajině neměli sestřelením civilního
letadla co získat, ale mohli vše ztratit - tudíž je třeba ukazovat prstem jiným
směrem - na NATO a jeho loutkový režim v Kyjevě. To, že sestřelené letadlo
je další malajský Boeing 777 - druhý v tomto roce, který byl ztracen za mimo-
řádných okolností - získalo jako zázrakem maximální pozornost propagandistů
na celém Západě. Ti mají naprostou a nerušenou pozornost světa, před kterým
svalují vinu na Rusko a proti-kyjevské bojovníky na východní Ukrajině.

Impulz nezbytný ke sjednocení Evropy a dalších spojenců Západu pod NATO
a USA a k další přímé intervenci na Ukrajině, kde nyní Západ uvízl, je nyní
obsahem všech titulků na celém světě. Pokud sundání MH17 nebylo tragickou
chybnou identifikací, pak je odpovědí na první otázku jakéhokoliv vyšetřování
cui bono - či komu to prospělo - hlasité "NATO".

zdroj: Tony Cartalucci, zvedavec.org
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama